sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Sateisen päivän fiiliksiä

Eivät ne aurinkoiset ja lämpimät kelit sitten kahta päivää kauempaa kestäneet, ja nyt taas tulee vettä kuin saavista päälle kaataisi. Tällä hetkellä mikään ei pysty kuvaamaan ärsytystäni tuota vesisadetta kohtaan, tekisi mieli repiä tukka päästä ja vaikka mennä nukkumaan viikoksi, ja toivoa että heräisi päivänä kun aurinko taas paistaisi, en tiedä miksi tämä sade nyt vaikuttaa muhun näin negatiivisesti, mutta se vain yksinkertaisesti on nyt pilannut minun päiväni totaalisesti, niin raivostuttavaa kuin pelkkä sade rajoittaa tekemisiä näin paljon, ja jää koko päiväksi kodin vangiksi koska ei huvita tehdä mitään. Tarkoituksena oli mennä kuntosalille pumppaamaan olkapäät, ja illalla istumaan iltaa kaverin luo, mutta tällä hetkellä on niin huono fiilis että tämän päivän ohjelmaan taitaakin kuulua vain The Originals maraton ja lepo.
Nyt kun postaamaan tulin, ilman mitään sen suurempaa suunnitelmaa, niin voisin kertoa vähän kuulumisia pitkästä aikaa. Viime päivinä olen viettänyt aikaa kavereiden kanssa, sekä käynyt shoppailemassa alennus myynneissä joista löysinkin kuvissa olevat topin ja neuletakin, jotka eivät kyllä miltään ihmeellisiltä näytä. Kävin jo muutama viikko sitten Essin kanssa itiksessä shoppailemassa, ja ihastuin jo silloin tuohon siniseen toppiin, sillä se on tosi kivan näköinen selästä joka ei nyt kuvissa tosin esiin tule mutta onnekseni en vielä silloin sitä ostanut, sillä sain sen alennus myynneistä hieman edullisemmin. Topin ja neuleen lisäksi ostin espardillot ja juoksushortsit, jotka ostin lähinnä Turkin matkaamme varten. Apua enää kaksi viikkoa lähtöön! Mua alkaa jo jännittää aikalailla, kuukausi ulkomailla on mielestäni aika pitkä aika, mutta onneksi Istanbulissa on varmasti tekemistä ja näkemistä! Yritän nyt saada iskän hankkimaan minulle järjestelmä kameran matkalle mukaan, jotta saisin kivoja ja hyvä laatuisia kuvia tänne bloginkin puolelle! Viime viikkoina mun treenitkin ovat sujuneet tosi hyvin, sarjapainot kokoajan kasvaa ja kaikki harjoitukset menevät perille, tosin minä lopetin muscle challengen, jonka aloituksesta kerroin muutama viikko sitten täällä blogissani, mun mieleni vaihtuu suunnilleen joka toinen minuutti, niin nyt sitten taas treenataan kiinteyttävillä sarjoilla ja aerobisakin olen nyt taas alkanut tekemään. Huomasin että kun kesäkuun alussa otin rennommin syömisten ja aerobisten suhteen, niin nyt mulla on tullut hirveä motivaatio piikki, eikä tee enää mieli syödä mitään epäterveellistä ja aerobiset tuntuvat jokseenkin kivoilta taas, ja sehän se tarkoitus on, liikunnasta pitää nauttia!
Olen tällä viikolla myös kirjoittanut ylös ruoka/liikunta päiväkirjaa, olisiko jollain kiinnostusta lukea jos postaisin sen blogiini?
Laittakaahan muutenkin postausideoita tulemaan, jos jotakin on mielessänne, itsekin olen kyllä jo miettinyt kaikenlaista mitä voisin toteuttaa lomamatkallani.
Mä taidankin saada nyt iskältä kyydin salille, joten nyt täytyy lopettaa tältä erää!
♥ Sanni

16 kommenttia:

  1. Joo haluan kuulla liikunta- ja ruokapäiväkirjastasi! Kirjotatko useinkin niitä ylös?=)

    VastaaPoista
  2. Muo kans kiinnostaa toi päiväkirja, antaa tulla vaa! :)
    Haaveiletko kisalavoille? Yritätkö siis vielä kasvattaa lihaksia ? :) Syötkö nyt plussakaloreilla ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ok! Ei ole kisahaaveita, ja en tällä hetkellä kerää massaa, ylläpidän vaan kuntoa, ehkä myöhemmin tänä vuonna alan taas kasvattamaan lihaksia :) ja en ole oikeastaan kiinnittänyt huomiota kaloreihin, mutta nytkun laskin niin ne ovat kyllä miinuksen puolella vaikka syönkin enemmän kuin aikaisemmin :D

      Poista
  3. Kieltämättä noi sadesäät alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttämään, on niitä nyt jo ihan riittävästi ollut... Toivottavasti saatais nyt aurinkoisempia ilmoja mahdollisimman pian! Ja joo olis kiva kuulla tota ruoka- ja liikuntapäiväkirjaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä! Ok, teempäs sitten seuraavaksi sellaisen postauksen :)

      Poista
  4. joooo ruokapäiväkirjaa!!

    VastaaPoista
  5. Olis kiva saada sun kropasta kunnon kuvaa tänne blogiin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katsotaan, ehkä sitten kun olen Turkissa niin voisi kuvailla enemmän! :)

      Poista
  6. Ihanan kesäsiä kuvia sulla täällä! ♥

    VastaaPoista
  7. ihania kuvia! :) olen itsekseni miettinyt kun olen nyt kuukauden ajan käynyt hölkkä/juoksulenkeillä aamuisin, mitä mieltä olet että onko hyötyä noin 30min suorituksesta terveellisen ruokailun ohella rasvan polttoon :)? kun olen kuullut että on aivan turhan päivästä ajan huijausta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Siis kyllä aamuiset lenkit polttavat rasvaa, ja puolikin tuntia on ihan hyvä aika, itse teen 45-60 min pituisia aerobisia :)

      Poista
  8. Miten teet ruokapäiväkirjaa, että mitä kaikkea kirjoitat ylös? Kirjoitatko vain ruuat mitä olet syönyt vai myös jotain lukuja tms?

    VastaaPoista
  9. sulla on kyllä tosi kiva blogi, aihe on niin mielenkiintoinen! sun ruoka- ja liikuntapäiväkirjaa ois tosi kiva lukea :) itse oon kesän töissä kotipaikkakunnallani, ja hieman harmittaa kun liikkuminen on täällä jäänyt paljon vähemmälle :/ huonommat mahdollisuudet kaikkeen, ja työt vie ison osan ajasta. mutta tällaiset blogit ja postaukset auttaa löytämään motivaatiota takaisin! :) ihana blogi kyllä <3

    http://sadepisaroitaniitynkukkasilla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi mukavaa kuulla! Muistan kun itsekin olin keväällä työharjoittelussa niin treenit jäivät hieman vähemmälle ajanpuutteen takia, ja ruokailurytmistä oli hieman hankala pitää kiinni, ja nyt hiukan kauhistuttaa ajatus siitä kun olen lähdössä ensi viikolla turkkiin kuukaudeksi, niin mitenköhän asiat siellä menee, mutta onneksi motivaatiota riittää, ja mukava kuulla että motivoin myös muita! :) ruokapäivä kirjan postasinkin jo alkuviikosta, http://ssannisofia.blogspot.fi/2014/06/week-26-meals-workouts.html?m=1
      Ja käympäs kurkkaamassa myös sinun blogiasi! :)

      Poista

Kommentoithan asiallisesti, kaikki typerät ja herjaavat kommentit menevät suoraan roskapostiin!
-
Kiitos paljon kivasta kommentista! ♥️