lauantai 13. syyskuuta 2014

Morning workout & Cheat day

Kuten edellisessä postauksessani kerroin, tällä kertaa olin suunnitellut lauantai aamulle vaihtelun vuoksi kuntosalin sijasta ulkotreenin, onhan se ihanaa lähteä ulos aamulla tarpomaan kauniilla ilmalla, saa kyllä päivä kivan startin! 
Lähdettiin siskoni siirin kanssa aamupalan syötyämme ja vähän ruokaa sulateltuamme matkaan, kävelimme noin kilometrin päässä kodistamme olevalle kuntoradalle, jonka varrella myös tämä ulko treeni paikka on! Meidän lähellä olevalta treeni paikalta löytyy tankoja, 'pölkkyjä', eri korkuisia vatsapenkkejä, dippi teline yms. eli mahdollisuus on treenata monipuolisesti kaikkea, kunhan vain mielikuvitusta riittää! Tällä kertaa treenasin kevyesti jalkoja, kun jostain syystä tällä viikolla ei mennyt jalkatreeni kunnolla perille, yleensä jalat on mulla sellainen lihasryhmä, että ne menee aina kunnolla tukkoon! 
Tein siis muutaman sarjan kyykkyjä pölkyn avulla, ja sivukyykkyjä (jos joku ymmärtää mitä niillä tarkoitan) sekä vielä bulgarialaisia kyykkyjä toinen jalka puun kannon päällä ja kokeilin myös vetää leukoja, mutta siitä ei tullut kyllä yhtään mitään, kun kädet olivat vielä tukossa aikaisemmasta kuntosali treenistä. Mutta hyvän treenin kuitenkin sain aikaiseksi ja hiki virtasi, lenkin kokonais pituudeksi tuli hieman alle 5 kilometriä, eli aika sopivasti!
Päivä tulikin sitten pyörittyä kaupungilla ja tuli käytyä kiinalaisessa ravintolassa, sieltä en valitettavasti halunnut kuvia räpsiä, välillä sitä haluaa vain keskittyä hetkeen ja tekemiseen, eikä niiden ikuistamiseen, vaikka annokset näyttivätkin herkullisilta ja herkullista ruoka myös olikin. Siellä tuli kyllä vedettyä napa täyteen basmati riisiä ja curry kanaa, ja jälkiruuaksi kävin hakemassa filmtown:ista pienen pussillisen irtokarkkeja... Milloinkohan viimeksi olen niitäkin syönyt, hyvältä kyllä maistuvat edelleen ;) 

Tälläisissä merkeissä tänään, huomenna odottaakin jo olkapää/vatsa treeni, jee!
Mitäs teidän lauantai-iltaan?

11 kommenttia:

  1. Sairaana :( Toivottavasti ei enää kauaa, ettei tarvitsisi antaa salikortin kuivua lompakossa :(
    Kirjoitin tänään myös Kiivisorbetin ohjeen mun blogiin! (yhdessä annoksessa alle 70kcal! :))

    http://www.six-feet-tall.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eikä! Nyt onkin liikkeellä kaikenlaisia tauteja, kun kokoajan joku on sairaana! :/
      Paranemisia sinne :)
      Käympäs kurkkaamassa ohjeen, sounds good ;)

      Poista
  2. aivan ihanat treenihousut sulla! mistä noi on ja onkohan niitä vielä myynnissä? x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!

      Kävin katsomassa, ja löysin ne vielä myynnistä, olen tilannut ne sportamore.fi sivustolta, joka on tosi luotettava ja olen ollut aina tyytyväinen kun olen heiltä tilannut!
      Näissä housuissa on tosin sellainen aika ikävä puoli, kun materiaali on 94% puuvillaa ja 6% spandeksia, joten salilla jos hikoilee kovasti, niin housuihin tulee hikiläikät... Mutta ulkotreeneihin ja vapaa-ajallehan nämä käyvät hyvin, ja onhan niitä toki muitakin värejä :)

      http://www.sportamore.fi/tuote/51746-adidas-originals-trefoil-legging-mli-w-gra

      Poista
  3. tosi kiva postaus! oot kyllä hyvässä kunnossa :) tekis melkein mieli itekkin alkaa treenaamaan että sais tollasen vatsan niinkuin sulla tossa bannerikuvassa :D!

    Ps. mun blogissa starttas just kynsipaketti arvonta, joten jos kysipaketti kiinnostaa niin käy ihmeessä osallistumassa tai ees vaikka kurkkaamassa :)!
    fashionsituation.blogspot.com ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tosi paljon! ❤️ Käympä kurkkaamassa blogisi ja arvonnan! :)

      Poista
  4. Vaikutat mahtavalta! tiedät selvästi asioista mistä puhut joten kysyn nyt ns. tyhmän kysymyksen eli voiko lihakset vahvistua ilman että olisivat jälkeen päin kipeät? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon :)
      Jonkin verran osaan kertoa asioista ja minulta löytyy tietoa, mutta en kuitenkaan kaikkea osaa sanoa :) esimerkiksi nyt en osaa sanoa suoraa vastausta juuri kysymääsi :D
      Periaatteessahan lihas menee rikki harjoituksen aikana, ja alkaa palautumaan ravinnon ja levon avulla, joka loppu peileissä kasvattaa niitä lihaksia, mutta miten on vahvistumisen laita? En tiedä :D täytyy mennä lueskelemaan asiasta jostain tietolähteestä :)

      Poista
    2. okei:) tarkoitin lähinnä että jis tekee päivän mittaan vaikkapa 100 kyykkyä mutta kipua ei jälkeen päin tunnu niin eikö sekin jotai pitäisi hyödyttää?:)

      Poista
    3. No tähän tilanteeseen voin todeta että ei se määrä, vaan laatu. Lihakset ei kasva ja kehity jos monta päivää peräkkäin niitä rasittaa täysin samalla tavalla, koska ne tottuu siihen rasitukseen. Lihakselle pitää antaa erilaisia ärsykkeitä ja tämän takia kaikessa treenissä monipuolisuus ja vaihtelevuus on tärkeää, että kehitys pysyy yllä :) Tämän takia salillakin on tärkeää vaihtaa treeni ohjelmaa säännöllisin väliajoin ettei kehitys jää junnaamaan paikoilteen :)
      Suosittelisin ehkä mielummin tekemään montaa eri liikettä järkevin sarjoin ja toistoin, niin saat monipuolisemman ja tehokkaamman treenin aikaan :)

      Poista
    4. Okei kiitos! :)

      Poista

Kommentoithan asiallisesti, kaikki typerät ja herjaavat kommentit menevät suoraan roskapostiin!
-
Kiitos paljon kivasta kommentista! ♥️