lauantai 14. helmikuuta 2015

Kysymyksiinne vastaukset, Osa 3: Muut

Heippa hei muruset ja hyvää ystävänpäivää!♥
Anteeksi siitä, että tämä postaus tulee näin monta päivää jälkikädessä! Mulla on vain ollut niin kiireinen viikko, kun koulussa on hirveästi tärkeitä tehtäviä ja päivät ovat pitkiä, sekä siihen vielä työvuoroja ja treenejä ohelle niin kiirettä on pitänyt. Ette voi kyllä ikinä uskoa mikä mulla tällä kertaa on! Mulla alkoi torstaina aivan tajuton korvakipu, ja työkaverini pakottamana raahauduin sitten terveyskeskukseen arvuuttelemaan, että mikäs sitä tällä kertaa on vaivana... No korvatulehdushan se olikin, kauheen kiva... Eilen kipu jo hieman hellitti, mutta lähdettiin tyttöjen kanssa viettämään iltaa The Circukseen wanhojen jatkoille ja nyt voitte kuvitella kuinka kipeenä tuo mun korva on. Ottanut varmasti lisää ärsykettä musiikista ja muutenkin valvomisesta. Tänään aamulla hyvä kun sai edes aamupalan syötyä, kun pureskelukin sattuu aivan tajuttoman paljon. Mutta toivottavasti antibiootti ja särkylääkkeet nyt alkaisivat helpottamaan oloa ja sen jälkeen olisi kyllä tosi positiivinen juttu, jos näitä sairasteluja ei enään tulisi. Mutta eiköhän taas pienten valitusten jälkeen mennä asiaan ja lupaan, että kevään mittaan mulla tulee olemaan positiivisempia postauksia, kun nämä ainaiset valituksen sairauksista! :D

Mikä on lempi elokuvasi?
Suoraan sanottuna mä en tiedä! Tykkään vähän kaikenlaisista. Komediat on hyvä, draamat on hyviä, toiminnat on hyviä ja jotkun kauhu leffatkin! En osaisi yhtään valita lempparia.

Oletko vasen vai oikea kätinen?
Oikea!

Kuinka jaat aikasi päivisin koulun, treenien, kavereiden ja perheen välillä?
No tällä hetkellä olen koulussa maanantaista keskiviikkoon klo 8.15-16.00 joka päivä, jonka jälkeen tiistaisin ja keskiviikkoisin juoksen äkkiä iltavuoroon töihin. Töissä olen myös torstaisin ja perjantaisin kuusi tuntia päivässä, joten vapaa-aika jää kyllä vähiin, kun arki on todella kiireistä! Tuon päälle teen vielä tällä hetkellä 4-5 treeniä per viikko, joten kiirettä pitää...! Mutta viikonloput ovat onneksi ihan vapaita ja on aikaa ottaa rennosti, sekä myös lähteä kavereiden kanssa jonnekkin, jos huvittaa!

Kuinka usein vietät aikaa kavereidesi kanssa?
Niinkuin jo äsken annoin esimerkin arjestani, se on aika rankka, eikä vapaa-aikaa oikein ole. Kavereita näen enimmäkseen treeni treffien parissa tai harvemmin viikonloppuisin, jos löytyisi jotain yhteistä kivaa tekemistä! Kesällä sitten kerkeää viettämään aikaa kavereiden kanssa enemmän, nämä talvet on vähän tämmösiä tekemisten täytteisiä ja tylsiä...

Missä näet itsesi 10 vuoden päästä?
Toivon mukaan työskentelen liikunnan alalla ja muutenkin pärjäisin elämässä. 10 vuoden päästä olisi mukavaa, jos minulla olisi esimerkiksi oma personal training yritys, sekä varma ja hyvä toimeentulo. Eikä rakastava kumppani ja oma perhekkään olisi pahitteeksi, olenhan silloin kuitenkin jo lähempänä 30 vuotta..

Tärkeimmät asiat sun elämässä tällä hetkellä?
Perhe, terveys ja ystävät!

Aiotko hankkia jonkin lemmikin isona? Jos kyllä, niin minkä?
Mulle tulee ehdottomasti kisu!! Oon aina rakastanut kisuja, ja todellakin aion hankkia mulle kissan kaveriksi heti kun omilleni muutan :)

Millaisia ohjeita antaisit naiselle, joka aikoo laihduttaa 15 kiloa vuodessa?
Vuosi on pitkä aika, jos se ollaan kokoajan dieetillä. Täytyy pitää katse tavoitteessa, ja muistutella itseään siitä, että sen jälkeen asiat tulevat olemaan paremmin ja olet pystynyt muutokseen. Kun vuoden päästä näet itsesi, et voi ajatella muuta kun, että wau mähän olen tehnyt huippu duunia ja oikeasti pystyin siihen! :) Kroppa pystyy siihen mitä pää sanoo, joten älä ikinä luovuta!

Mitä lehtiä luet?
Eipä tule oikeastaan muuta luettua, kuin vaan Fit lehteä! Iltasanomia toki puhelimella selailen :D

Miten rentoudut?
Käyn vetämässä super hyvän treenin kuntosalilla ja sen jälkeen menen kotiin, otan kuuman suihkun ja käperryn sänkyyni mun maailman pehmeimmän viltin alle ja netti shoppailen tabletillani tai katson jotain hyviä sarjoja esim. The Vampire Diaries. Mun mielestä tämmöset pienet asiat on rentouttavia! En kyllä sanoisi ei kylpylä reissulle tai hieronnallekkaan ;D

Lemppari ihonhoito tuotteet? Ja miten pidät ihostasi huolta?
Suoraan sanottuna mä en oikein näihin ihonhoito tuotteisiin sen enempää panosta taikka kiinnitä huomiota! Pesen naaman vaan sillä aineella mikä sattuu käteen ja silloin tällöin käytän kasvovettä sekä kuorin ihoa. Mulla on kyllä tosin atooppinen iho, joka on talvisin tosi kuiva, niin pitäis kyllä ehkä panostaa näihin juttuihin enemmän...! Ehkä senkään takia en jaksa panostaa näihin kasvojen hoito hommiin, kun mulla ei ole missään vaiheessa ollut ongelma iho (aknea tms), enkä käytä ollenkaan meikkiä enää nykyään.

Lempi meikkimerkki?
Nojaa näiden meikki hommien kanssa on vähän sama juttu, kun noiden ihonhoito tuotteiden kanssa. Olen tyyliin aina vain ostanut edullisinta mitä kaupasta löytyy... Oon tykännyt kuitenkin Maybellinen ja L'oreal Parisin tuotteista eniten!

Tykkäätkö pitää enemmän hiuksia kiinni vai auki?
Kiinni, koska ärsyttää suunnattomasti kun tukka roikkuu kokoajan naamalla ja on sähköinen kuin mikä! Tokihan nyt kivemmalta näyttäisi, kun hiukset olisivat auki.

Onko sulla kauneus ihannetta? Kuka?
Kauneusihanne... Hmm! Fitness piireistä ehdottomasti Nicole Wilkins, hän on upea!
Kuva: Bodybuilding.com
 
Teetkö paljon kotitöitä?
Oon aika laiska kotitöissä, mutta äitiä on autettava, joten pakkohan niitä on tehdä ainakin kerran viikossa! (Tiskaaminen, imurointi, moppaaminen yms)

Kuvaile sun normaali arkipäivä?
Herätyskello soi todennäköisesti klo 6:45, jonka jälkeen suuntaan keittiöön aamupalan valmistukseen. Teen ja syön aamupalan ihan rauhassa, jonka jälkeen otan vielä kupin kahvia ja menen makoilemaan sängylleni muutamaksi minuutiksi. Sitten tajuan, että iik, bussi lähtee ihan kohta! Ei muuta kun kamat ja eväät kasaan, vaatteet niskaan ja kohti bussipysäkkiä. Koulussa meneekin sitten yhteen-kolmeen asti. Jos pääsen aikaisemmin, käyn vetämässä treenin kuntosalilla ennen neljää alkavaa työvuoroani. Muutoin pidän yleensä välipäivän kun minulla on illalle työvuoroja, kun en vain kertakaikkiaan saa iltaisin töiden jälkeen treenistä kunnolla irti mitään. Töissä sitten olenkin klo 19 asti ja sen jälkeen äkkiä kotiin katsomaan salkkarit ja seuraavan päivän ruokien tekoon. Sitten vielä pikasuihku ja nukkumaan.

Luetko kirjoja?
Empä mä oikeastaan, ellei ole ihan pakko jonkin koulujutun takia esimerkiksi! En oikein tykkää lukea, kun rivit pomppivat miten sattuun, kun mulla on lukihäiriö.

Millainen on sun kotiasu?
Mukavat lökäpöksyt, toppi sekä mahdollisesti huppari ja villasukat, jos on kylmä! (niinkuin yleensä on, kun oon tämmönen vilukissa...)

Kävitko rippileirin? Olisiko mahdollista nähdä rippikuvasi?
Kävinhän minä! Rippileirillä oli kyllä ihan huippu hauskaa, ja olihan se unohtumaton kokemus!
Sanni 14v :D
Millainen olit ala-asteella?
Minä olin aina se opettajien inhokki, oikea riiviö! En tehnyt ikinä niinkuin käskettiin, ja opiskelu oli tietty tyhmää. Ja penkissä en pysynyt paikoillani, aina piti jotain häärätä. En ole koskaan oikein pärjännyt hyvin koulussa, paitsi nyt kun on tullut järkeä päähän.

Seuraatko urheilua televisiosta?
En seuraa :) Paitsi jääkiekkoa jos nyt sattuu tulemaan joitain MM-tason pelejä, muuten ei kiiinnosta!

Mihin maihin haluiaisit matkustaa?
Haluaisin ehdottomasti käydä ainakin Amerikassa ja Thaimaassa :) Unelma matkakohteita noiden maiden lisäksi on ainakin Dubai ja Bali.

Jos asuisit ulkomailla, missä haluaisit asua?
Varmaankin Saksassa tai Jenkkilässä!

Jos osaisit nappia painamalla puhua kolmea kieltä täydellisesti, mitkä ne kielet olisivat?

Englanti ja Saksa ainakin, kolmatta en osaa sanoa! :D

Mitä blogeja itse luet?
Tässäpä pari suosikeistani:
Metallisydän
Ida Jemina
Ainon Tarinoita Treenaamisesta
Cheat Clean
Tikis

Voisitko joskus tehdä jonkun My Day-tyyppisen postauksen? Niitä on ainakin mun mielestä kiva lukea (:
Tottakai!

Lempiohjelmasi?
Tykkään eniten Salatuista elämistä, Vampyyripäiväkirjoista ja Suurimmasta pudottajasta :)

Pidätkö lapsista?
Kyllä, niin kauan kun ne ovat hiljaa ja vain näyttävät söpöiltä, haha :D

Haluatko ikinä omia lapsia? Jos kyllä, niin minkä ikäisenä?
Haluan toki. Haluaisin saada lapsen ehkä joskus 22-25 ikävuoden paikkeilla, jotta saan itse olla lapseni elämässä läsnä pitkään ja jotta omillakin vanhemmillani on mahdollisuus olla oman lapseni elämässä mukana, koska se olisi varsinkin äidilleni todella tärkeää.

Millaiset välit sinulla on perheeseesi?
Oikein hyvät, mitä nyt välillä tulee kränää sisarusten kanssa, mutta sehän on täysin normaalia.

Unelma-ammattisi?
No tähän aiheeseen liittyen mainitsinkin jo tuossa aikaisemmin, että mitä haluaisin tehdä. Mutta siis treenin ja hyvinvoinnin parissa haluan työskennellä.

Mitä aiot tehdä valmistumisesi jälkeen?
Aika varmasti suuntaan personal trainer koulutukseen :)

Mitä kadut?
Nuorempana tehtyjä toilailujani. Niinhän sen pitäisi olla, että ei tarvitse elämässä mitään katua. Mutta mulla lähti muutama vuosi sitten niin pahasti lapasesta alkoholin käyttö ja tyhmyyksien tekeminen, että hävettää ja rankasti. Onneksi alan jo pikku hiljaa päästä eroon näistä katumuksista... Vielä ne silti takaraivossa kummittelee, vaikka olenkin muuttunut hirmuisesti ihmisenä.

Oletko polttanut tupakkaa? Kauanko poltit ennen kuin lopetit? Oliko tupakan lopettaminen vaikeaa?
Muutaman kuukauden siinä kerkesin tupakkaakin impata säännöllisesti, juuri noihin aikoihin missä edellisessäkin kysymyksessa puhuin. Onneksi se loppui kuin seinään, eikä tuottanut minkäänlaista ongelmaa. Ja olen sitä mieltä, että jos tarpeeksi jotakin haluaa, niin siihen myös pystyy.

Lempivaatteesi?
Voi apua! Mä en yhtään tiedä...Varmaan mun Freddyt!

Suosikki julkkis?
Oonko mä vähän outo jos sanon, että mulla ei ole sellaista?? Eikä oikeastaan ikinä ole ollutkaan.

Onks sulla koskaan ennakkoluuloja vaikka täällä blogissa, että aatteleksä koskaan tyyliin et " emmä viitti näin kirjottaa tai tästä aiheesta, jos ne pari tyyppii vaikka sattuis lukee" tai jtn tollasta ylipäätään?=)
Kyllä! Kun ihan kaikki voi lukea mun blogiani, enkä ikinä voi tietää että ketkäköhän kaikki tänne munkin blogiin eksyy. Niin mietin kyllä joo ja olen jättänyt sen takia postauksia julkaisemattakin!

Tuleeko sulle paljon kommentteja, joita et laita näkyville ollenkaan?
No ehkä noin viisi kertaa viikossa, kun tulee niin typeriä kommentteja, että ne voi heivata suoraan roskapostiin!

Haluisitko päästä jatkossa kirjottelemaan fitfashioniin?
Toki! Mutta haluaisin ensin, että pystyn antamaan täyden panostuksen blogilleni ja sen sisällölle. Ihan ensinnäkin haluaisin kunnon kameran, jotta saisin hyviä kuvia, mitä kehtaisi hieman suuremmallekkin lukijamäärälle esitellä! Ja toiseksi, mun pitäisi oppia kirjoittamaan oikein...

Noniin, nyt on saatu kaikki kysymykset purettua, huh! Kai vastasin joka ikiseen, enkä vahingossa hypännyt jonkin yli?!
Ihanaa viikonlopun jatkoa kaikille ja muistakaahan tänään ihania ystäviänne ♥
Sanni

6 kommenttia:

  1. Mua alko ihan naurattaan toi sun vastaus tohon kysymykseen, että missä näät itsesu 10v kuluttua? Sun vastaus oli ihan kun suoraan mun ajatuksista hahah!

    VastaaPoista
  2. ihana kuulla tosta katumusosiosta, taikka ei siis ihana, mutta itselläkin juuri aikaisemmin toilaillut hieman enemmän alkoholin kanssa ja nyt on kuin ihan eri ihminen ! Harmittaa kyllä välillä, kun vanhat jutut saattavat tulla kummittelemaan, jotka haluisi vain unohtaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi ei olla varmastikkaan ainoita, ketkä ovat kännissä tyhmyyksiä tehneet! Onhan niitä aina ikävä miettiä, mutta life goes on :) Antaa menneiden olla ja suunnataan hyvillä mielik kohti tulevaa! :)

      Poista
  3. Kun oot nyt ilmeisesti alottanu dieetin nii voitko tehä siitä postausta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Postaus siihen liittyen on jo luonnoksissa lojumassa :) täytyy vain saada kuvia laitettua sekaan, niin julkaisen sen :)

      Poista

Kommentoithan asiallisesti, kaikki typerät ja herjaavat kommentit menevät suoraan roskapostiin!
-
Kiitos paljon kivasta kommentista! ♥️