maanantai 9. maaliskuuta 2015

Tiimipäivät

Hoplaa! Taas tovi vierähtänyt edellisestä postauksestani, mutta näillä nyt mennään tällä hetkellä. Tämän useammin en oikein tällä hetkellä kerkeä postailemaan vaikka ideoita löytyy, mutta toteutuksesta ei olekkaan sitten tietoa... Aika paljon on julkaisemattomia kommenttejakin, mutta tänään lupaan vastata kaikkiin. Mutta se niistä höpinöistä.
Mites sitä nyt tässä on muuten mennyt? Mulla menee oikein kivasti! Päivät koostuu treeneistä, koulusta ja töistä. Aika kiire aikataulu on välillä, mutta oikeastaan se on kiva juttu, niin ei tule sellaisia hetkiä milloin ei olisi mitään tekemistä. Viikonloput ovat onneksi aina vapaita, nekin tosin pyhitän treenille ja levolle. Viime lauantaina olikin kuitenkin hieman erillaisempi päivä, kun Riku oli järjestänyt Sports Nutritionin urheilijoille tiimipäivän. Lähes koko päivä meni siis Sports Nutritionin tiimiläisten kanssa kaikkea touhuten MAYOR'S gymillä :)
Huipputiimi <3 Olin oikea väripilkku, kun mun SN toppi jäi kokoushuoneeseen ;'D
Tiimipäivät siis tosiaan järjestettiin MAYOR'S gymillä Helsingissä. Oli oikein kiva päästä meijerilläkin käymään, kun aikaisemmin en ole siellä käynyt vierailemassa! Tykkäsin kyllä oikein kovasti, jos niille suunnille joskus Helsinkiin muutan, niin meijerille mä ehdottomasti hankin kortin!
EAA-juomien maistelua... :)
Tiimipäivät päräytettiin kivasti käyntiin pienillä tuote maisteluilla! Tarjolla oli uutta EAA-juomaa ja Selffin uusia patukoita. Tosin monet eivät voineet kisadieetin takia patukoihin kajota... :D Enkä kyllä itsekään niitä maistellut, kun tällä väli dieetillä ollaan. EAA-juomat olivat kyllä ihan kivan makuisia, mutta edelleen suosikki aminohappo juomani on kyllä Forcen oma :)
Lounasaika! Ei muuta, kun eväät esille ja kanat ja riisit ääntä kohti :D (Näytämpä mä tympääntyneeltä...)
Tuotemaisteluiden jälkeen Riku kertoi lyhyesti hieman SportsNutritionin historiasta ja ylipäätään siitä, mikä se SN nyt sitten oikein onkaan ja mitä se voi urheilijalle tarjota ja mitä vastapalvelukseksi urheilija tarjoaa yritykselle. Seuraavaksi vuorossa oli pienet esittelyt jokaiselta, kun tiimissä oli niin monia ihmisiä, joita ei välttämättä ollut edes ikinä nähnyt. Jokainen siis hieman kertoi itsestään ja tavoitteistaan. Tiimistä löytyi sekä että kokeneempia, joilla on jo monia vuosia tätä lajia takana ja myös niitä vähemmän lajin parissa olleita, jotka ovat juuri tehneet debyyttinsä kisalavoilla tai ovat menossa kovaa vauhtia niitä kohti.
Tutustumisien jälkeen Aki Mähönen piti meille fitness typyille pientä luentoa. Käytiin läpi asioita koskien dieetistä palautumista sekä asiaa oikeanlaisista poseerauksista, jotka ovat todellä tärkeä juttu. Palutumisesta lähinnä kävimme juttua koskien "pullahtamista" kisadieetin jälkeen, mikä valitettavan usein käy monelle kisaajalle. Sitä helposti jotkut nappasee kymmeniäkin kiloja ylimääräistä siihen lihojen ympärille. Itse olen täysin samaa mieltä Akin kanssa siitä, että siinä ei ole yhtään mitään järkeä. Se vain lisää työtä seuraavalla kisadieetillä, eikä se järjetön rasvan määrä edistä sitä lihaskasvua offilla. Mutta se siitä, en tuomitse ketään :)
Akin huippu hyvissä käsissä! Jos näin voi edes sanoa :D
Höpinöiden jälkeen koitti se kohokohta, mitä olin koko aamun odotellut. Yhteistreenit huippu valmentajien johdolla! Alunperin olisin halunnut Tommi Heinosen ryhmään antamaan olkapäille kyytiä, mutta ryhmässä olikin jo liikaa porukkaa kun minä ja Emppu paikalle saavuttiin. Päädyimme siis Akin valvovan silmän alle treenailemaan selkää. Voin sanoa, että se kaveri kyllä osasi hommansa. Sain niin älyttömän hyvän tuntuman ihan pienillä kikoilla aikaiseksi. Nyt kyllä menee hetki, että saa hermoston tottumaan näihin uusiin parempiin liikeratoihin, mutta hyvä tulee ja eiköhän se selkä rupeä leviämään kuhan välidieetiltä lähdetään taas rakennuskaudelle!! ;-)

Treenien jälkeen oli vielä vuorossa poseharkat. Minäkin pääsin ensimmäistä kertaa kokeilemaan pose asentoja, jee! Posetreeneistä ei valitettavasti tullut mitään kuvamateriaalia matkaan... Noh ensi kerralla sitten. Tuli kyllä ihan hirmuinen kisakuume, kun sai vetästä korkkarit jalkaan ja ruveta poseeraamaan. Lavalla se fiilis on varmasti aivan mahtava. Kuitenkin vielä tässä töitä paljon edessä, ennen kuin lavalle lähdetään.

Jäi kyllä tosi kivat fiilikset näistä tiimipäivistä ja oli mukava tavata uusia saman henkisiä ihmisiä! :)

Miten teidän viikonloppu sujui?
<3 Sanni

Kuvista vastasi Tomi Rehell

30 kommenttia:

  1. Jaa-a tulikohan mun äskeinen kommentti :D Mutta jos tuli, niin älä tätä julkaise.
    Vaikutti kuitenkin ihan huippukivalta päivältä! Olis kiva päästä joskus itekin ihan ammattilaisten käsiin, vaikken kisoihin treenaakaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tullut, kun vain tämä kommentti! Ja oli kyllä ihan sika kiva päivä, jäi niin hyvät fiilikset! :)
      Ja ehdottomasti, sai niin hyviä vinkkejä treeneihin! :D Ja mielestäni hyvät vinkit ovat tervetulleita, vaikka kisa suunnitelmia ei olisikaan, eikö? ;D

      Poista
  2. Urheilu voi myös olla sairaus, niinku sun tapauksessa se on päässy liian pitkälle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olipas kyllä kerrassaan taas tökerö kommentti. Päätin kuitenkin julkaista sen.

      Kiitos vaan mielipiteestäsi, mutta voin todella hyvin ja olen erittäin tyytyväinen elämääni ja ylipäätään myös terveellisiin elämäntapoihini. Se on ikävää, jos treenini, ruokavalioni ja kisasuunnitelmani sinua ärsyttävät. Kaikilla on kuitenkin vapaus tehdä elämällään mitä tahtoo, ja tämä on mun juttuni ja tästä nautin.

      Mukavaa päivää sinulle!

      Poista
  3. Postaukseen liittymätön kommentti,mutta mun on pitänyt sanoo tää jo aiemmin.Sun blogi on mun yks lemppareista ja ootan aina innolla uutta postausta!:) Oot mulle motivaatio,vaikkakaan mun kroppatavoitteet ei oo läheskään samat kun sulla (oot muuten tosi hyvässä kunnossa,treeni on todellakin tuottanu tulosta !) Sulla näyttää olevan oikeanlainen suhtautuminen elämään ja tykkään tosi paljon sun tyylistä elää ja suhtautua asioihin.Jatka samaan malliin,olet upea !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta ja piristävästä kommentista! ♥
      Tosi mukava kuulla, että tykkäät blogistani! Toivottavasti pidät jatkossakin :) Ja tosiaankin jatkan samaan malliin, niin huippua, kun on löytänyt sen oman juttunsa mitä rakastaa! :)
      Kiitos vielä ♥

      Poista
  4. On se niin sääli et noin nätti tyttö meni pilaamaa kehonsa tollä tavalla :/. Nooh, kauneus on katoavaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asiahan on niin, että kauneus on katsojan silmissä :) Omasta mielestäni lihaksikas kroppa on upea ja naisillinen. Ja kaikilla tietääkseni on oikeus omaan mielipiteeseen ja ihanteeseen. :)

      Poista
  5. Sano hyvii etureisi liikkeitä mil sais niihin nättii muotoo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itselläni menee hyvin etureisille perille prässi (tekniikoita vaihdellen, välillä leveetä, välillä kapeeta jne), bulgarialaiset askelkyykyt, normaali jalkakyykky ja tietenkin reiden ojennus laitteessa :)

      Poista
  6. mua niin huvittaa kuinka porukka kehtaa anonyyminä tulla vinkumaan kuinka sä "pilaat ittes", hei kamoon, sulla pirusti paremmat elintavat kun ainakin 90% ikäsilläs, ja eiköhän se nyt ylesesti ottaen oo niin, että sopusuhtasen timmi liha miellyttää valtaosaa paljon enemmän ulkoisesti ja on myös fyysisesti terveempää kun minkä tahansa kokonen kauttaaltaan pehmeä tapaus.
    Ja vaikkei näin olisikaan, kenenkään muun mielipiteellä ei oo väliä, kunhan itse kokee fiiliksen hyväksi omissa nahoissaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No äläpä muuta sano! :D On se kumma juttu, kun ei saa ihmiset tehdä mitä haluaa ja sitä mitä rakastaa :) Mutta mä en aio näistä mielensä pahoittajista lannistua, antaa niiden elää omaa elämäänsä :D

      Poista
  7. Mulla on ongelma etten saa kunnolla selkään tuntumaa niin olisko sulla joitain vinkkejä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti en oikein näin kirjallisesti osaa kunnolla neuvoa! :D Ensinnäkin yritä vain keskittyä siihen, että tekee liikkeen täysin selällä! Jos liike menee olkapäille/hauiksille/forkuille tai muulle, niin laske painoja ja tee liikkeet alusta loppuun asti selällä ja puristat voimaa sieltä! :-) tämän paremmin en oikein osaa neuvoa tähän hätään! :D

      Poista
  8. Oisko sun mahdollista ottaa ask.fm taas käyttöön kun ois joitakin kysymyksiä treenaamisesta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ask.fm tiliä en aio takaisin ottaa :) Voit kysyä mahdollisesti tässä kysymyksesi, taikka vaikka laittaa minulle sähköpostia! Sanni.tuomi@hotmail.com :)

      Poista
  9. heippa !
    olis kiva kun kirjottelisit postausta sun olkapää tai hauis treenistä ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka!
      Olkapää treenistä voisin tehdäkkin, kun se on mun oma lemppari! :D Pitää vain värvätä joku kuvaajaksi salille :)

      Poista
  10. maksaaks toi jotain kun lähtee tollaseeseen porukkaan mukaan? ja jos maksaa niin mitä ja miten noihin voi päästä? tuleeko sitä kautta ruokavaliot ja treeniohjelmat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietääkseni tiimissä olevalta henkilöltä ei peritä mitään maksuja, ellei valmennus palvelu tule tiimin puolesta. Fitness urheilijat (lajin kilpailijat siis) voivat pyrkiä eri tiimeihin lähettämällä hakemuksia. Ilman tiimiä ei voi kilpailla, joten oma tiimi on aivan välttämätön :) Suoranaisesti tiimiin kuuluessa et kuitenkaan saa valmennusta taikka treeniohjelmaa, vaan ne tulevat ihan siltä omalta kisavalmentajalta! Mutta on myös sitten tiimejä, jotka ottavat todella paljon kilpailijoita ja tarjoavat heille samaan syssyyn tiimipaikan sekä vuosivalmennuksen. (Esim. Fitfarmin kisavalmennus 1750€)

      Poista
  11. ootko sä tollasessa maksullisessa kisavalmennuksessa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole tällä hetkellä minkäänlaisessa valmennuksessa! Suunnittelen itse treenini ja ruokailuni :) sitten kun on raha asiat selvillä ja kisojen ajankohta suurinpiirtein lyöty lukkoon niin otan valmentajan :)

      Poista
  12. Mä oon lähdössä kuuden viikon päästä ulkomaille ja siihen mennessä haluaisin vielä karistaa viimeset rasvat pois mun kropasta. Onko sulla mitään neuvoja, et miten mun kannattais syödä ja liikkua nämä viikot ennen lomaa? Mulla on viikossa yks kerta aerobista liikuntaa ja neljä kertaa salitreeniä, ja syön terveellisesti. Tiiän kyl et kuudes viikossa ei voi mitään ihmeitä taikoa, mut ois kiva jos sulla ois joitain vinkkejä mahdollisimman hyvään lopputulokseen näin lyhyes ajassa! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka!

      Ei ole oikein oikotietä onneen, joten mitään superihme vinkkejä mulla ei ole antaa valitettavasti! :D Kiristely vaatii tiukkaa ruokavaliota sekä tehokasta treeniä! Mutta jos ne sulla kerran on jo kunnossa, niin eikohän homma pelitä :)

      Tsemppiä!

      Poista
  13. Vastaatko miten nopeesti sun kysymyksiin? Laitoin sulle pari päivää sitte kysymyksen, etkä oo vastannu siihen. Et onko mun kysymys ees tullu vai oonko vaan liian hätäinen? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti mulla nykyään on tosi vähän aikaa blogilleni :( Sen takia kommentteihin vastailu kestää ja uusia postauksia ei kovin usein tule...

      Poista
  14. Moikka! Mulla ois tarkotuksena polttaa rasvaa/kiinteyttää kesäksi, niin onnistuiskohan se tällä? Käyn salilla 4 kertaa viikossa, ja aerobisena vapaa-tyylistä hiihtoa kolmesti viikossa. Sitten, kun lumet sulaa nii korvaisin hiihdon juoksemisella. Syön 5 kertaa päivässä monipuolisesti ja terveellisesti ja kerran viikossa tai kahdessa viikossa syön vähän herkkuja, esim. Suklaakuorrutettuja hedelmiä. Sipsiä, karkkia ja limukoita tai muitakaan virvoitusjuomia en juo. Ja onko sulla mitään hyviä liikkeitä sisäreisille? Kiitos jos vastaat.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä varmasti onnistuu, jos ruokavaliosi on kondiksessa ja tosiaan treenailtua tulee monta kertaa viikossa :) Suosittelisin kuitenkin ehkä hieman nipistämään herkku päivistä, kun niitä kuitenkin vietät aika tiuhaan tahtiin!

      Sisäreisille mulla ei oikeastaan ole mitään hyviä liikkeitä mielessä! Ei tule oikein itse niitä treenattua erikseen sen enempää :)

      Poista
  15. Hei kuka ns johtaa sportsnutrition tiimiä? Keltä mun kannattaa tiedustella, esim. Tiimiin hakemiseen koskevia kysymyksiä silmälläpitäen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riku Kekkonen johtaa yritystä ja tiimin asioita :) Yhteyttä voi ottaa sähköpostilla osoitteeseen info@sportsnutrition.fi

      Poista

Kommentoithan asiallisesti, kaikki typerät ja herjaavat kommentit menevät suoraan roskapostiin!
-
Kiitos paljon kivasta kommentista! ♥️