maanantai 20. huhtikuuta 2015

Kuva pläjäys ja kuulumisia

Pari tuntia koulutehtäviä väännetty. Jes, vihdoin on aikaa avata Blogger ja ruveta miettimään uutta postausta. Tosiaankin vihdoin, olen kirjoittanut tänne jotakin viimeksi ehkä alle kuukausi sitten, arghh plaaah. Muutoinkin olisin tähän aikaan maanantai päivästä sali treenin kimpussa, mutta olen nyt kauheassa flunssassa kotona. Kaiketi tämänkin flunssan aiheuttajana on siitepöly. Vetinen nuha ja kokoajan aivastuttaa, voi ähäkutti miten ärsyttävää! Toivottavasti allergialääkkeet alkaisivat auttamaan oloa, niin pääsisi takaisin salitreenien pariin. Tosin muutaman päivän lepo treeneistä tekee kyllä nyt ihan hyvää ja tarkoituksena olikin pitää tässä lähiaikoina muutaman päivän täyslepo, sillä treenaan tällä hetkellä 6 kertaa viikossa (2x selkä, olkapää ja jalkatreeniä, 1x rinta, hauis ja ojentaja treeniä + 3 krt/vko 20 min porraslaitetta treenin jälkeen) niin välillä täytyy pitää hieman pidempiä lepotaukoja ja palautella kroppaa.

Mutta tosiaan, edelleen mun viikot koostuu samoista asioista. Koulu, treeni ja työt. Aika kiireistä mun arkeni on, mutta olen tottunut siihen ja tykkään siitä! Olisihan se toki kiva juttu, jos olisi aikaa enemmän ystäville sekä blogille. Mutta kohtahan se kesälomakin jo alkaa, ja sitten lupaan, että musta kuuluu enemmän joka viikko! ;)

Tässä nyt kuitenkin vielä kuvasaldoa ja höpinöitä viime viikkojen varrelta:

♥️ Seeelfie time!
♥️ Käytiin katsomassa Ropsun kanssa Fast & Furious 7! Oli kyllä hyvä leffa, suosittelen käymään katsomassa!

♥️ Uusia treenivaatteita Better Bodiesilta! Oon niin tykästynyt noihin Betterin vaatteisiin, ihan sairaan kivan näköisiä ja hyviä päälläkin! Puseron ja topin tilasin Wrangelta -15% alennuksella ja nuo ihanat Grunge trikoot löysin Facebookin Better Bodies kirpputorilta vain pari kertaa käytettyinä hintaan 45 €!! Noilta fb kirppiksiltä olen tehnyt muutenkin tosi hyviä löytöjä ja itsekin saanut myytyä näppärästi omia käytettyjä jumppa- ja vapaa-ajan kuteita.
♥️ Ja vaihteeksi ruokien preppailua! Teen aina yleensä kahden päivän ateriat kerralla, niin ei tarvitse olla joka päivä keittiössä häärilemässä.

♥️ Kunnon killeri jalkatreeni + loppuun 20 minuuttia porraslaitetta = aivan mahtava fiilis! Ei voisi päivä paremmin alkaa!
♥️ Hihi, pikku hauis pose treenin jälkeen.

♥️ Toissa viikon lauantain tankkauspäivän aamiainen; iso annos kaurapuuroa, raejuustoa, banaania, riisikakkuja ja maapähkinävoita, nams!
♥️ Ja myöhemmin samana päivänä käytiin Forumissa etsiskelemässä mulle kevät takkia (yllätysyllätys täysin tuloksetta) ja siinä samassa sitten erittäin kevyellä lounaalla ;)

♥️ Loppu pumppia selälle pull overilla taljassa! Oon muuten tosiaan alkanut treenailemaan Fressin lisäksi myös Malmin East Bodylla. Oikein kiva sali ja ihan mun koulun vieressä. Jossakin vaiheessa varmasti aion vaihtaa kokonaan East Bodylle, kun ei ole kovinkaan järkevää pitää korttia kahdella salilla... Oon vaan niin rakastunut siihen Fressin porraslaitteeseen, etten haluaisi luopua siitä! Sillä menee aerobiset aina niin nopsaan! :D
♥️ Selkä ja hauis jumpattu, sitten ne selfiet tietty... On kyllä ihan superia aina kun on treenikaveri mukana, niin saa tehtyä ihan kaikki toistot loppuun asti pienellä avustuksella.

♥️ Eväspurkit kasaan ja jumpan kautta töihin mars. Tämän hetkinen välipala herkku mulla on rahka marjojen, banskun ja manteleiden kera! Ihan sairaan hyvää.
♥️ Töissä meillä oli viime torstaina kunnia vieraana Marko "supermassa" Savolainen. Oli kyllä huippua tavata Marko! Saatiin hyvien tarjouksien takia myymälääkin vähän tyhjemmäksi, niin ei ollut perjantaina niin järjetön duuni, kun piti koko myymälä tyhjentää. Sportsnutrition Shop muuttaa siis tällä viikolla suurempiin upeampii tiloihin! Kaikkea tosi kivaa luvassa, odotan innolla!

♥️ Tänään aamulla oli päässyt raejuusto loppumaan, niin korvasin sen Micro Whey Active heraisolaatilla. Aamupalaksi siis oli tänään banaanisuklaa puuroa! Juuri viime viikolla ostin kokeiluun tuon banaanisuklaan makuisen isolaatin. Ihan törkeän hyvää sellaisenaankin, mutta puuronkin kanssa mätsää paremmin kuin hyvin!

♥️ Tajusin tänään, että kesäloman alkuun on aikaa enää vain noin kuukauden päivät! Ihanaa. Odotan niin paljon kesälomaa, kun sitten on aikaa nähdä enemmän ystäviä, tehdä kaikkea kivaa ja nauttia lämmöstä.
♥️ Kevät fiiliksissä menin tekemään viime viikolla Boozt.com:illekkin tilauksen, joka tänään vihdoin odotti postissa ja kävin kipin kapin hakemassa sen.. Ihme kyllä, mutta en tilannut yhtäkään jumppavaatetta, hah!

Päätetään nyt näihin keväisiin tunnelmiin. Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
♥️ Sanni

8 kommenttia:

  1. Oi sun postaukset on niin motivoivia ja piristäviä! Aina kun huomaan et oot julkaissu uuden postauksen ni päivä paranee heti :-D mut yks kysymys; mä en koskaan saa hikeä pintaan käsipäivänä vaikka teen aivan täysillä. Jalkapäivänä tää kyllä onnistuu mut käsipäivänä ei sit millään. Mitä ihmettä mun pitäis tehdä erillä tavalla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon mieltä piristävästä kommentista! Tosi kiva kuulla, että tykkäät postauksistani :)
      Itselläni on aivan täysin sama ongelma, kuin sinulla! Käsipäivänä ei meinaa irrota edes yhtä hikikarpaloa, mutta jalkatreenin jälkeen olen kuin juuri suihkusta tullut :D
      Kädet ovat vain niin pieni lihasryhmä verrattuna jalkoihin, niin ei niiden treeneissä voi oikein samoille tasoille päästä, vaikka kuinka kovaa vääntäisi! Jalkatreeneissä melkeimpä koko kroppa tekee töitä, jos on vuorossa raskaita perusliikkeitä (prässi, kyykky yms) niin ei mikään ihme, että soijaa pukkaa! :D

      Poista
  2. Teetkö treeniohjelmia?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa!

      En tee ohjelmia, joillekkin kavereille vain olen suuntaa antanut treeniohjelmien suhteen :)

      Poista
  3. Moikka:-) Kysyisin sellaista että kuinka monta kaloria 19 vuotiaan tytön tulisi suunnileen syödä lepopäivän aikana?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi!

      Tarkkaa kalorimäärää en kyllä oikein osaa kertoa, kun se riippuu niin monesta seikasta! ... Kuinka aktiivinen on, millaista työtä tekee, minkä kokoinen kroppa ja sen koostumus on jne. Kaikki seikat vaikuttavat kulutukseen ja sitä kautta siihen, kuinka paljon kroppa energiaa päivittäin kuluttaa ja tarvitsee :)

      Tässä asiassa siis suosittelen vain kuuntelemaan omaa kroppaa ja syömään sen verran kuin on tarvetta. Jos on nälkä, niin lisää hieman ruokamääriä :) Ei kannata kituuttaa kroppaa nälässä, varsinkin jos haluaa kehittyä ja lihaksien palautuvan treeneistä! :)

      Tsemppiä!

      Poista
  4. Tulee ihan lapsuus mieleen kun kuulee sanan 'suklaapuuro'! Miten teit tuon oman suklaapuurosi? Laitoitko vaan heran hiutaleiden ja veden joukkoon ja siitä mikroon? Vai keititkö eka puuron ja vasta sitten sekoitit heran sekaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta puhut! Muksuna sitä tuli aina sekoiteltua kaakaojauhetta mannapuuroon ja sitä sitten iloisesti mutustettiin naamaan :D Nykyään suklaapuurot hieman terveellisimmissä merkeissä! Sekoitin heran puuroon sitten, kun olin tehnyt puuron valmiiksi :) Heraa ei tarvitse kypsentää mikrossa, niin sen voi hyvin laittaa valmiin puuron sekaan.

      Poista

Kommentoithan asiallisesti, kaikki typerät ja herjaavat kommentit menevät suoraan roskapostiin!
-
Kiitos paljon kivasta kommentista! ♥️