keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

Olenko ainoa joka...?

Monissa blogeissa on nähty viime aikoina näitä "olenko ainoa" postauksia ja niitä on ollut oikein hauska lukea ja samaistua joidenkin bloggaajien tapoihin. Nyt on minun vuoroni paljastaa asioitani, kuinkakohan moni minun lukijoistani osaa samaistua?

Olenko ainoa...?

Joka rakastaa aamuja. Varsinkin kesäisin on ihana herätä aikaisin aamulla auringon paisteeseen, mennä rauhassa keittiöön valmistamaan aamiaista ja lähteä hetken ruokalevon jälkeen energisenä kuntosalille!

Jonka päivän paras ateria on ehdottomasti aamiainen. Jo illalla nukkumaan mennessä mietin seuraavan päivän aamiaista, hah. Kunnon aamupala on parasta ♥️


Joka on täysin koukussa sosiaaliseen mediaan. Päivitän minuutin välein aina vuorotellen Instagramia, Facebookkia ja Bloglovinia, vaikka siellä tuskin mitään ihmeellistä on kerennyt tapahtua sillä aikavälillä.

Joka on myös täysin koukussa nettishoppailuun ja verkkokauppojen selailuun. Päivittäin moneen kertaan eksyn monien eri verkkokauppojen sivuille. Selailen kaikenlaisia tuotteita, mitä itselleni haluisin. Kuitenkaan en melkein ikinä tilaa mitään, vaikka olisinkin täyttänyt monella sivustolla ostoskorit aivan täyteen tavaraa. Nettishoppailu on mielestäni rentouttavaa :D

Joka pitää puhelintaan kokoajan laturissa, jos siihen on vain mahdollisuus. En ikinä päästä akkuani menemään alle 50%. Aina täytyy olla laturi mukana joka paikassa, ettei akku missään nimessä pääse "loppumaan".

Joka ottaa aina todella paljon kuvia, mutta lopulta päätyy poistamaan melkein kaikki. Ihan sama missä tilanteessa ollaan, niin räpsin paljon kuvia kaikenlaisista kuvakulmista. Sen jälkeen alkaa se vaikein vaihe ja alan vertailla kuvia, sekä hyvin usein päädyn poistamaan kaikki koska ne olivatkin huonoja otoksia... Onneksi melkein aina saan ainakin yhden hyvän kuvan sadasta ehdokkaasta ;)

Joka on koukussa Netflixin Orange is the new black sarjaan. Ihan totta, paras sarja ikinä! Välillä havahdun siihen, että olen taas katsellut jopa 6 jaksoa putkeen... Mitä mä kohta teen, kun kaikki tuotantokaudet on katsottu!?

Joka rakastaa suklaata yli kaiken. En osaa herkutella kohtuudella, aina jos jotakin herkkua syön niin se menee vähän overiksi. Suklaan kanssa ei ikinä tule rajaa vastaan, saatan syödä koko levyn kerrallaan ilman huonoa oloa. Sama juttu Ben & Jerrys jäätelön kanssa, helposti voisin tuhota koko purkin ja vielä haluta lisääkin :D
Joka suklaan ja herkkujen vastapainoksi omaa erittäin kovan itsekurin. Jos haluan jotakin ja päätän jotakin, niin mä pystyn siihen. Herkuista pystyn pysymään ihan helposti erossa, jos tilanne sen vaatii. Välillä voi kuitenkin herkutella, kun muuten kaiken aikaa syö täysin puhtaasti ja hyviä raaka-aineita.

Joka ei käytä ikinä farkkuja. En vain voi sietää farkkuja, ne ovat niin epämukavia! Kiristävät, puristavat, mutta myös samaan aikaan valuvat kokoajan vyötäröltä. Ainoat housut mitä enää nykyään käytän ovat Freddyt, Dromet, joggersit ja jumppa trikoot...

Joka omistaa enemmän treenivaatteita, kuin normaaleja arki vaatteita. Noh ehkä tämä ei tullut minkäänlaisena yllätyksenä ;)

Joka "kilpailee" mikron kanssa. Jos laitan jotakin mikroon tietyksi ajaksi, saatan käydä vessassa sillä välillä ja minun pitää ehtiä takaisin ennen kuin mikro piippaa, tai häviän ja silloin tapahtuu jotakin pahaa :'D


Joka vihaa joogaa. Kerran kävin jooga tunnilla ja se oli muuten viimeinen kerta... Jooga on vaan mun mielestäni niin ylitsepääsemättömän tylsää. Pyöriskelin vain siinä mun mattoni päällä, kun en osannut mitään liikkeitä ja naureskelin koko tunnin.

Joka on todella äkkipikainen. Kiihdyn helposti nollasta sataan ja teen välillä juttuja joille nauraa räkätän jälkeen päin. Esimerkkinä: heitin kerran kuulokkeeni autotielle, kun ne eivät pysyneet korvissani ja meni hermot XD

Joka on aina hyvissä ajoin joka paikassa. Lähden aina liikkeelle todella aikaisin, jos jokin tapaaminen tms. on sovittuna. Olen yleensä paikalla jo 30 minuuttia aikaisemmin, koska pelkään muuten myöhästyväni.

Joka säästää rahaa ja asettaa itselleen tiettyjä summia, joiden ali ei saa mennä. Aina kuukauden alussa päätän jonkin summan, minkä ali tilini ei saa mennä. Jos tilini menee alle sen summan, minun täytyy jotenkin tienata se raha takaisin. (esim. myymällä vanhoja vaatteita tms) :D


Joka vihaa, kun salilla levypainot jätetään väärin mutta tekee kuitenkin itse samaa. Tiedättekö sen tunteen, kun etsit pientä levypainoa saliltasi ja huomaat sen olevan ison 50 kg levyn takana. Niin ärsyttävä tilanne. Mutta myönnän, että teen itse ihan samaa... heh älkää vihatko kanssa treenaajani.

Joka haluaa aina kaiken edullisempaan hintaan. Mä vannon, mä löydän aina sen mitä haluan paljon edullisemmin, kun vain jaksaa etsiä netistä! Mä en oikeastaan ikinä osta mitään tuotteita, jotka ovat normaali hintaisia. Teen aina vain ihan törkeän hyviä ale löytöjä! ... Ja myös välillä niitä vähän tarpeettomiakin alelöytöjä :'D

Joka aina myös tutkii kaikki alennuskoodit läpi. Ihan jokaiseen verkkokauppaan löytyy aivan varmasti alennuskoodeja, siksi aina etsinkin kaikki alennuskoodi sivustot läpi jos olen tilaamassa netistä jotakin.

Joka pelkää korkeita paikkoja, eikä ikinä uskaltaisi tehdä benji tai laskuvarjo hyppyä. Tekee pahaa jopa nähdä video taikka kuva, jossa ollaan todella korkealla.

Joka alkaa olla aika väsynyt näiden juttujen keksimistä... Nimimerkillä about kuusi tuntia miettimistä ja kirjoittamista takana.

Ensi kertaan siis!
♥️ Sanni

20 kommenttia:

  1. Mä oon myös tosi äkkipikainen, ja jos vaan on joku esine kädessä kun kiehahtaa (usein aika uskomattomistakin syistä) niin se esine lentää ja kovaa. Välillä käy poikaystävää sääliksi mutta iteppä on akkansa valinnu.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mulla on aivan sama juttu! :D Poikaystäväni onneksi ymmärtää nämä pienet kohtaukseni silloin tällöin ja myöhemmin yhdessä naureskelemme niille :D

      Poista
  2. Paljon laitat puuroon raejuustoa :)?

    VastaaPoista
  3. Samaistun moneen kohtaan, mut toi mikrojuttu oli ihan yliveto 😂 teen itse ihan samaa, ja toisinaan kanssa-asujalla menee vähän yli hilseen... Ja toi levypainojuttu - tuttua kauraa! Muutenkin tykkään tavastasi kirjoittaa ja blogisi on hirmu monipuolinen :)
    - Lotta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, eikä! Vähänkö hauska juttu, että monet kohdat täsmäsi :) kiva kuulla, että kirjoitustapani ja blogini miellyttää! Kiitos kovasti :) ♥️

      Poista
  4. Täällä kans yks suklaan rakastaja! Ja mun perusherkut on ben&jerry ja irttarit. Nyt oon kyllä yrittäny tehä tosta suklaan syönnistäkin terveellisempää jollain tosi tummalla suklaalla ja raakasuklaalla ja yrittäny kans vähentää noita vedän-koko -levyn-kerralla hetkiä hahah:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se vain niin on, että suklaa ei ikinä petä tai jätä kylmäksi! ;D Minä en olekaan koskaan maistellut raakasuklaata, mutta kiinnostaisi kovasti kokeilla sitä ja muitakin superfood herkkuja! Onneksi itselläni tulee herkuteltua sen verran harvemmin, että koko levyn vetäminen ei ehkä ole niin kauheaa! :D

      Poista
  5. hauska postaus, voin samaistua moneen kohtaan :-D juuri eilen vedin noin puolet suklaalevystä ja oreo keksejä päälle, hyi että sitä olotilaa sen jälkeen. pakko oli käydä tekemässä pitkä juoksulenkki heti aamulla :-D miksei sitä kohtuutta vaan ikinä opi! ja joo aamupala on ehdottomasti päivän paras ateria, vaikka kyllä kunnon ruokakin on ihanaa :) & hei toi säästöhomma oiski kätevä, että päättäis jonkun summan minkä ali ei saa mennä. mulla nimittäin viimepäivinä on tää rahankäyttö hieman riistäytyny käsistä, mutta minkäs teet kun kaupat on pullollaan ihania kesävaatteita haha :-D ♥️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva, että tykkäsit!♥️ Oi nam suklaa ja Oreo keksit on ihan parasta... Ja varsinkin Oreo suklaa! :D♥️ Säästämis tekniikkani on kyllä ihan hyvä, mutta täytyy kyllä myöntää, että juurikin noiden vaatekauppojen kesämallistojen ja alennusmyyntien takia minullakin on tili mennyt "miinuksen" puolelle :D Mutta ei oteta stressiä, kyllä sitä välillä voi vähän tuhlata ;)

      Poista
  6. Ihanaa kuulla etten oo yksin xD mäki oon tosi säästeliäs ja toi mikro juttu kolahtaa kyllä omaan nilkkaan myös. Tälleen btw, mistä freddy-farkkuja saa ? ( esim helsingistä) :) kun jalat kasvaa siihen tahtiin ettei vanhat farkut mene kohta enää päälle xd ihania nämä salillakävijän ongelmat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, aivan mahtavaa! Luulin, että tuohon mikro kohtaan ei samaistuisi kukaan :D Mutta hyvä, etten ole aivan yksin tämän hassun tapani kanssa!

      Freddy farkkuja saa esim Body Actionilta, myymälä sijaitsee Ruoholahdessa. Ja tietenkin myös freddystore.fi postittaa ilman kuluja. Mä kuitenkin kannata ennemmin Drome housuja, ovat paljon edullisemmat ja parempi laatuisemmat kuin Freddyt. Dromet istuvat jalkaan ihan älyttömän hyvin ja joustavatkin :) Kannattaa ihmeessä tilata esim House Of Brandonilta, jos heillä vielä niitä varastossa on. Ps. ainakin koodeilla IDAJEMINA ja LATEKSITUPPII saa -20% alennuksen House Of Brandonilla ;)

      Poista
  7. Moikka! Oon lukenu sun blogia jo jonkin aikaa ja oon monesti miettinyt teetkö saliohjelmia tai ruokavalioita kenellekään, korvausta vastaan tietenkin? Oot huikee mimmi ja ihailen sua suuresti! Paljon tsemppiä sulle jatkoon ja hyviä treenihetkiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka!

      Olen tehnyt saliohjelmia, sekä ravintosuunnitelmia ihan lähimmille ystäville ja perheen jäsenilleni ihan maksutta. En kuitenkaan tee tuntemattomille, kun en omaa koulutusta alalle vaan olen itse opetellut ja lukenut tietoa :) Ravintoneuvojaksi aion todennäköisesti kouluttautua heti, kun 18 ikävuosi tulee täyteen. Sen jälkeen ravintosuunnitelmien tekeminen onnistuu ihan kaikille halukkaille.

      Kiitos kovasti positiivisesta kommentista ja tsempeistä!♥️ Mukavaa viikonloppua sulle!

      Poista
  8. Tää on vanhempi postaus mutta pakko kommentoida, kun eksyin blogiasi lukemaan. Luin tätä postausta ja tosi monen noista kohdalla, suu loksahti auki kun hämmästyksestä:"täh, toimiiks joku muukin niin samalla tavalla kuin minä". En ole ikinä ennen tajunnut että jollain on niin paljon tommosia erikoisia tapoja kuin mulla itelläni.:D
    Mahtava blogi sulla, koukutuin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäät blogistai ja kiinnostuit lukemaan myös vanhempiakin tekstejä! :)

      Hauska kuulla, että sullakin on samoja hassuja tapoja kuin minullakin! Eipä nää taidakkaan sitten enää ollakkaan niin uniikkeja ja erikoisia juttuja, kun monet samaistuvat, hah! :D

      Poista
  9. Et oo ainoo joka rakastaa aamuja ja aamupalaa, joka ottaa aina todella paljon kuvia, jolla on hyvä itsekuri, joka ei käytä farkkuja, vihaa kun levypainot asetetaan väärin, joka ostaa vain aletuotteita ja joka tarkistaa aina mahdolliset alekoodit 😁👊 Mulla menee yleensä päivä täysin pilalle, jos herään joskus klo 12 tai sen jälkeen. Tuntuu, että oon missannu jotain ja koko päivä on jo ohi. Paras fiilis on ku herää seiskan kasin mais ja lähtee aamuhölkälle ja tän jälkeen syö ison lautasen tattari-/kaurapuuroa marja- ja hedelmävuorella 😋

    Musta aina välillä tuntuu siltä, että oon ainut mun kaveriporukasta, joka oikeesti tykkää kuvata asioita. Otan aina liikaa maisemakuvia ja selfieitä, joista kuitenki yli puolet päätyy roskakoriin 😂

    Farkkuja oon käyttäny viimeks muistaakseni vuonna 2012. Tosin yks syy tähän on se, että vihasin mun kroppaa ja farkut näytti ihan järkyttävältä mun reisien pääl. Nyt taas kun käyn salil ja tulee massaa koko ajan lisää ni ei ne reidet vieläkään oikein mahdu farkkujen sisään, mut esim. Dromejen kyllä! Jopa XS koko menee! Kerran menin jopa mustissa treenitrikois Namuun 😂👖🔥 fashionista indeed...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin sinähän pystyit samaistumaan moneen kohtaan! Niin tuttua juttua kyllä joka sana mitä sanoit :D ... Ja varmasti muakin tullaan näkemään jumppapöksyissä joskus baarissa tanssahtelemassa kunhan ikä tulee täyteen :')

      Poista
  10. Lisäyksenä vielä: jos mulla ois oma blogi ja tekisin samanlaisen postauksen, niin mulla ois varmaan nää yhtinä kysymyksinä: "Olenko ainoa joka valitsee aina tietyt alushousut tiettyä treeniä varten?" ja "Olenko ainoa jonka hiukset on 90% viikottaisesta ajasta ponnarilla?" <-- johtuen treenien paljoudesta, likaisista hiuksista (johtuen taas treeneistä) tai siitä, että on vain tottunut pitää niitä kiinni (johtuen, ylläri, treeneistä) 😂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voin kyllä samaistua tuohon ponnari juttuun! :D Itelläkin kun on tosi pitkät ja paksut hiukset, niin ne joko ärsyttävät tai sitten olen treenaamassa ja ne on pakko laittaa kiinni! :D

      Poista

Kommentoithan asiallisesti, kaikki typerät ja herjaavat kommentit menevät suoraan roskapostiin!
-
Kiitos paljon kivasta kommentista! ♥️