perjantai 3. heinäkuuta 2015

New kickz!

Pitkään oli ollut harkinnassa kenties uusien Niken Free runien osto. Tällä kertaa halusin jotkut ihanan värikkäät, jotka olisivat oikea valopilkku kävellessäni kaduilla. Etsin kuumeisesti ympäri nettiä kaikilta mahdollisilta sivuilta, mutta en oikein löytänyt mieluisia. Free Runit alkaa ehkä jo mun mielestä olla vähän out, kun niin monella vastaantulijalla ne jalassaan on ja mäkin kuitenkin jo yhdet parit omistan ennestään. Haluaisin nyt hieman erottua joukosta.

Yhtenä päivänä Instagramia selaillessani vastaan tuli niin törkeän mageet kengät, että mun oli pakko saada ne. Taas aloin etsimään netistä, vieläkin kuumeisemmin ja toivoin, että jossain olisi jäljellä minun kokojani. Zalandolta löytyi heti ensimmäiseksi, mutta hintaa oli 100€ ja se oli aika suolainen. Päätin kuitenkin, että voin maksaa sen summan, josko muualta ei halvemmalla löytyisi. Ja kuten olen jo aikaisemmin kertonut... Olen netti shoppailun ja alennusmyyntien expertti ;)

Kävi siis ihan älyttömän hyvä tuuri jälleen kerran, kun löysin nämä upeudet Kickz sivustolta alennettuun hintaan 65€ ja jäljellä oli yksi pari, joka oli juuri minun kokoani.(!) Ei tarvinnut miettiää kahta kertaa, että laitanko tilauksen menemään. Samaan tilaukseen napattiin Ropsullekkin mageet kesä popot. Molemmat kengät ovat siis Adidas ZX FLUX malliset :)
Nämä kengät jakavat varmasti paljon mielipiteitä puolesta ja vastaan. Mitä sä tykkäät näistä? Iskeekö suhunkin samanlailla kuin meikäläiseen? Mun mielestäni nää on ihanan freesit, mageet ja sporttiset, nämä on ihan tehty mulle ♥

6 kommenttia:

  1. Ohh my. Ne on niin kauniit! Varsinkin noi sulka(?) printillä olevat, kotiuttaisin mielelläni hetinyt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin nuo ovat aivan ihanat!♥️ Kiva, kun säkin tykkäät :)

      Poista
  2. Tosi erikoiset ja kivat kengät, luulisi ettei kovin monella vastaantulevalla ole samanlaisia! :)

    http://minunvalokuvia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin mäkin ajattelin! Kiva hieman erottua joukosta :)

      Poista
  3. Hei, onko tossa adidaksen mallissa sama koko kuin niken kengissä? Harkitsen itse myös noiden tilaamista ja koko mietityttää. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa!

      Adidaksen kengät vastaavat mielestäni enemmän kokoaan kuin Niken. Mulla Niket ovat kokoa 40,5 ja Adidakset otin koossa 40 ja olivat ihan hiukan isot, niin se 39 olisi ollut ehkä parempi minun jalkaani, mutta nämäkin ovat oikein hyvät :) Normaalisti mun kengän koko on siis juurikin 38-39. Kannattaa ottaa samaa kokoa, mitä yleensäkin käyttää!

      Poista

Kommentoithan asiallisesti, kaikki typerät ja herjaavat kommentit menevät suoraan roskapostiin!
-
Kiitos paljon kivasta kommentista! ♥️