torstai 1. lokakuuta 2015

Syyskuu kuvina

Se on taas yksi kuukausi vierähtänyt ja seuraavaksi vuorossa olisikin lokakuu. (Apua, mä täytän kohta 18! Ikäkriisiä pukkaa, haha.) En olekaan muistaakseni pariin kuukauteen tehnyt näitä kuukauden yhteenvetoja kuvien muodossa, joten eiköhän nyt taas olisi aika. Tykkään itsekin hirmuisesti lukea tälläisiä postauksia, joten täältä pesee teillekkin tältä suunnalta. Viime kuukausi onkin ollut aika poikkeuksellinen, kuin yleensä. Joten eiköhän katsota, että mitä tämän vuoden syyskuulla oli minulle tarjota!

1. Selkätreeniä Lahden Fressillä! Se jäikin ensimmäiseksi ja viimeiseksi treeniksi syyskuun puolella.

2. Syystä että sain heti syyskuun ensimmäisellä viikolla kammottavan syysflunssan ja enemmän ja vähemmän samassa jamassa ollaan oltu tälle viikolle asti. Nenäliinojen ja särkylääkkeiden voimin mennään.

3. Niin jäätelöhän tosiaan auttaa kurkkukipuun ja ihan kaikkeen, joten...
Noh ei kai! Onneksi ei sentään ihan liikaa ole tullut herkuteltua ja olen viettänyt ainakin puolikkaan sokerittoman syyskuun! :D

4. Netflixiäkin on tullut katsottua ja kohta taas loppuu tuotantokaudet kesken :'D
ps. Snapchatissa mua voi seurata nimimerkillä sannnnniw

Vietimme sisarusteni ja poikaystäväni kanssa pidennetyn viikonlopun äidin luona Oulussa sukulaistemme kanssa. Viikonloppu oli täynnä tärkeitä ihmisiä, pitkästä aikaa tavallista ja hyvää kotiruokaa, äidin tekemiä herkkuja, shoppailua ja oleskelua. Äitin uusi pikkuinen poikakisu vei kyllä täysin sydämmeni ♥, olisin voinut napata sen matkalaukussa mukaan Vantaalle!

1. En tiedä, että mikä muhun meni. Menin ostamaan korolliset kengät. Jep minä, joka ei ikinä käytä mitään muuta kuin luotto lenkkareita. Täytyihän tämä ihmeellinen juttu ikuistaa ja ottaa selfie ;)

2. Ensimmäisen vihersmoothien kokeilu! Jotenkin ei vain muhun iskenyt, mutta poikaystävä veteli munkin lasillisen tyytyväisenä alas. Ilmeisesti se siis kuitenkin oli hyvää, jotenkin vain sen virheä väri saa mulle omituisen ja jollain tapaa oksettavan fiiliksen.

3. Yritän kovasti vieroittautua pois kahvin juonnista ja nyt olen löytänyt todella hyvän korvikkeen! Pukan kofeiiniton vanilla chai tee on ihan sairaan hyvää ♥

4. Minua pyydettiin mukaan Yhteishyvän juttuun haastateltavaksi, johon suostuin ilomielin! Siinä samassa pidettiin oikein hauskat kuvaukset Lahden Fressillä! Toivottavasti saadaan juttuun mukaan edes yksi hyvä kuva :'D Juttu käsittelee terveellisesti eläviä ja liikunnalisia nuoria.

Tälläinen kuukausi minulla takana! Saa nähdä, että mitä seuraavalla on minulle tarjota.
♥ Sanni

6 kommenttia:

  1. Kiva postaus, ja täytyy sanoa että sun blogi on kyllä tosi motivoiva ja yksi mun lemppareista! :)

    Pitää muuten kokeilla tota pukan teetä, kuulostaa tosi hyvältä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia paljon. Mahtavaa kuulla, että tykkäät blogistani!♥️

      Suosittelen kyllä ehdottomasti kokeilemaan tuota teetä, se on todella hyvää ainakin minun makuuni :)

      Poista
  2. Mikä sun syy kahvista vieroittautumiseen on? Tuli tässä mietittyä, koska tulee itelläkin juotua sitä aika reippaasti. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluan vähentää kahvin juontia, koska kofeiini provosoi lisälyöntejä. Olen siis ottanut kaikki keinot käyttöön, jotta pääsisin eroon rytmihäiriöistä! Valitettavasti kuitenkin huomasin, että vaikka olin viikon ilman kahvia niin niitä ilmaantui silti, höh! ;(

      Poista
    2. Älä vielä säikähä! Elimistöllä kestää eka aika "vierottautua" ns kahvista, joka aiheuttaa omalla tavallaan lisälyöntejä sydämen sykkeen ollessa korkeammalla! :-) Se tulee tasottuun sen jälkeen, hurjasti tsemppiä <3

      Poista
    3. Ai! Tuota en tiennytkään, kiitos paljon tiedosta :) Ehkä täytyykin siispä olla ilman sitä kahvia! Kiitos tsempeistä :)

      Poista

Kommentoithan asiallisesti, kaikki typerät ja herjaavat kommentit menevät suoraan roskapostiin!
-
Kiitos paljon kivasta kommentista! ♥️